sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Prima postare

Sambata, 8 ianuarie 2011, ora 9:13. Am stat mult si m-am gandit despre ce va fi prima mea postare. Initial voiam sa postez un scurt text pe care il creasem intr-o zi in care mi se inecase corabiile. Insa, dupa ce am recitit textul meu "plangagios", mi-am dat seama ca nu are rost sa stric ziua celor cateva persoane care imi vor vizita blogul. Asa ca m-am razgandit si am decis sa las textul acela pentru mai tarziu. Nu pierdeti nimic, va asigur!
Ideea e ca de mult am vrut sa imi fac blog insa nu am avut niciodata determinarea suficienta sa fac acest lucru. Asta nu ma mira deloc, fiindca sunt constienta ca de multe ori determinarea si simtul practic imi lipsesc cu desavarsire, mai ales cand vine vorba de creatii proprii. Acest blog este chiar o tema pentru scoala asftel, am de gand sa ma folosesc de pretextul asta pentru a realiza ceea ce mi-am dorit.
Nu stiu cat de mult o sa reusesc sa surprind ceea ce doresc in esenta, insa voi incerca sa fiu cat de sincera si de creativa voi putea. Blogul meu nu are o tema anume pentru ca vor fi mult prea multe teme ca sa le pot ingloba pe toate intr-una singura. Tot ce pot spune este ca voi incerca sa postez opinii strict personale in legatura cu orice cred eu ca ma intereseaza in mod deosebit: filme, carti, muzica, societate, televiziune, politica, societate, viata si cred ca vor fi mult mai multe.
Asta e tot, deocamdata. Sper sa nu plictisesc prea mult pe putinii oameni care vor avea suficienta rabdare sa imi citeasca randurile si sper ca acest blog ma va ajuta si pe mine intr-un anumit fel.

2 comentarii:

  1. felicitari pentru blog...sper sa reusesti sa scrii cat mai des pentru ca ai talent. Si sper sa intri si pe blogul meu cand mai ai timp :D...pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa o sa fac. Merci pentru incredere!

    RăspundețiȘtergere